Dec 10, 2008

Selamat Hari Raya Aidil Adha


Agak terlambat untuk saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua. Warga FPM bercuti panjang kerana ramai yang menyambung cuti sehingga selepas hari keputeraan Sultan Selangor pada Khamis ini. Beberapa orang pensyarah baru telah melaporkan diri ke FPM, antara yang saya kenal ialah Encik AP-Azli (AP) yang merupakan bekas pelajar saya. Beliau akan berada di dalam program IS222. Encik AP-Azli merupakan graduan diploma kita di Segamat sebelum memperolehi ijazah Sarjana Muda dan Sarjana di FPM, Puncak Perdana. Encik AP pernah bekerja di sebuah syarikat perisian pengurusan rekod. Seorang lagi yang saya kenali ialah Puan Hasnah Hashim, yang merupakan rakan sekelas saya ketika di UiTM dahulu. Puan Hasnah mempunyai blognya sendiri iaitu Has -My World . Puan Hasnah mempunyai pengalaman yang luas kerana pernah bekerja di beberapa tempat, antaranya ialah di HDC. Puan Hasnah akan menyertai program IS221.

No comments: